Door op 31 mei 2016

Debatavond ouderenhuisvesting

De gemeenteraadsfractie van de PvdA in Hengelo vindt het van belang regelmatig met onze leden en geïnteresseerden in gesprek te gaan over actuele politieke onderwerpen. De eerste bijeenkomst is op maandagavond 6 juni 2016 vanaf 20.15 uur en vindt plaats in Speeltuin & Buurtcentrum ’t Lansink aan de Twijnstraat 6-8.

Het onderwerp van deze eerste bijeenkomst is ouderenhuisvesting. Met alle veranderingen in de zorg en ondersteuning van ouderen, en de wens om ouderen zo lang mogelijk thuis te laten wonen is dit een belangrijk thema. In de komende maanden gaat de Hengelose gemeenteraad spreken over de woonvisie. In deze woonvisie worden de gemeentelijke speerpunten op het gebied van wonen bepaald. Als PvdA vinden we het belangrijk dat goede huisvesting voor ouderen een plek krijgt in de woonvisie.

Tijdens deze avond gaan gemeenteraadsleden Imdat Yikilmaz (woordvoerder wonen) en Belinda van Oosten (woordvoerder zorg en ondersteuning) met u in gesprek over dit onderwerp.

Waar ben je naar op zoek?