Leden stemmen unaniem in met kandidatenlijst GR 2018

Door Marie-José Luttikholt op 21 november 2017

Hengelo, 20 november 2017

Hierbij wil ik u de definitieve lijst van de PvdA voor de gemeenteraadsverkiezingen toesturen. De lijst is unaniem door de leden aangenomen zoals de kandidaatstellingscommissie deze heeft voorgedragen aan de leden.

Marie-Jose Luttikholt geeft aan trots te zijn op het vertrouwen dat zij en haar team heeft gekregen van de leden en dat ze haar stinkende best zal doen om dit vertrouwen niet te beschamen. Het thema van de verkiezingen “samen” onderstreept ze door te zeggen dat ze samen met dit team een geweldige campagne zal gaan voeren en dat dat met haar medekandidaten zeker moet gaan lukken. Samen kunnen we er voor zorgen dat Hengelo voor iedereen nog mooier en fijner wordt om in te wonen en te werken.

Groeten Marie-Jose Luttikholt

Lijsttrekker PvdA Hengelo
Marie-José Luttikholt

Na drie perioden als raadslid voor de PvdA Hengelo is Marie-José Luttikholt sinds 25 mei 2022 wethouder in de gemeente Hengelo. Tot haar portefeuille behoren WMO, zorg, welzijn, cultuur en de coördinatie van de wijkgerichte aanpak. Daarnaast is ze wijkwethouder voor Hengelose Es, Groot Driene en Wilderinkshoek. Contact opnemen met Marie-José kan via [email protected].

Meer over Marie-José Luttikholt