Door Imdat Yikilmaz op 27 september 2014

PvdA bezorgd over overlast Back 2 Basic

De fractie van de PvdA in de Hengelose gemeenteraad stelt schriftelijke vragen aan het Hengelose college over de vestiging van stichting Back 2 Basic aan de Enschedesestraat. De fractie maakt zich zorgen over de aanpak van overlast veroorzaakt door Back 2 Basic.

PvdA-raadslid Imdat Yikilmaz: “De omwonenden van het pand aan de Enschedesestraat 205 ondervinden overlast van Back 2 Basic. We krijgen klachten over vernielingen, geluidshinder en het beledigen van omwonenden. Het Hengelose college zou in samenwerking met de stichting Back 2 Basic, de omwonenden en eventueel de politie een oplossing moeten vinden voor dit probleem ”.

De schriftelijke vragen leest u hier: Schriftelijke vragen over de vestiging van Back 2 Basic aan de Enschedesestraat

Imdat Yikilmaz

Mijn naam is Imdat Yikilmaz en ben 36 jaar, ben geboren en getogen in Hengelo en heb Technische Natuurkunde gestudeerd aan de Universiteit Twente in Enschede. Werk sinds 2008 bij Malvern-PANalytical in Almelo, ben gehuwd en heb 2 zonen. Van vrijwilliger naar 100% inzet voor Hengelo De vele jaren vrijwilligerswerk die ik heb gedaan binnen

Meer over Imdat Yikilmaz