Werkbezoek Stichting Informele Zorg Twente met Lutz Jacobi!

Door Marie-José Luttikholt op 7 maart 2018

Een belangrijk bezoek aan Stichting Informele Zorg Twente

Vandaag zijn we als PvdA Hengelo samen met Lutz Jacobi en Bert Otten op bezoek geweest bij stichting informele zorg Twente. We hebben hier gesproken over de toonaangevende aanpak die zij hebben voor jonge mantelzorgers. Daarnaast hebben we goed gesprek gehad hoe we als politiek werkgever verantwoordelijk moeten zijn voor goede arbeidsvoorwaarden voor mantelzorgers zodat zij niet overbelast raken. Ook de zorgverzekering heeft hier een grote verantwoordelijkheid in te nemen.

Aandacht voor mantelzorgers is van alle tijden

Samen moeten we er voor zorgen dat dit onderwerp landelijk op de politieke agenda wordt gezet en blijft. Mantelzorgers zijn zo ontzettend belangrijk voor onze samenleving!

Marie-José Luttikholt

Hengelo is de stad waar ik van hou, Het is voor mij een enorme eer dat ik de lijsttrekker mag zijn voor de PvdA Hengelo. Dat ik de komende periode het gezicht mag zijn van die partij die zo sterk geworteld is in deze mooie gemeente. Een partij die actief heeft bijgedragen aan de goede

Meer over Marie-José Luttikholt