Fractievertegenwoordiger

Daniëlle ten Voorde-Alink

Over Daniëlle ten Voorde-Alink

d.tenvoorde@hengelo.nl

Mijn naam is Daniëlle ten Voorde. Ik ben 29 jaar en woon in Hengelo samen met mijn partner en 2 kinderen. Ik ben werkzaam als leerkracht in het speciaal onderwijs en daarnaast als auteur bij Noordhoff. Ik heb onder andere meegeschreven aan de methode Getal en Ruimte Junior.

Het sociale aspect in de samenleving

Omdat ik het sociale aspect in de samenleving erg belangrijk vind, ben ik actief geworden in de politiek. In de huidige tijd denk ik dat we dit wel eens kwijtraken en het juist nu heel belangrijk is om naar elkaar te luisteren, er voor elkaar te zijn en er samen voor te gaan om te kunnen bereiken wat we willen.

Luisteren naar elkaar voor een betere gemeente

Hengelo is een fijne stad om in te wonen, dus laten we er samen voor zorgen dat we dit zo houden en de verbeterpunten gaan aanpakken. Goede zorg, voldoende woningen, een mooie binnenstad, zijn punten waar wij ons als partij voor gaan inzetten. Daarbij moeten we niet vergeten te luisteren naar de mensen om ons heen.Samen naar een een nóg beter en fijner Hengelo, daar gaan we voor!

Vriendelijke groet,
Daniëlle ten Voorde