Door op 8 februari 2014

Verkiezingscampagne PvdA Hengelo van start

Op zaterdag 8 februari is de verkiezingscampagne van de PvdA Hengelo officieel van start gegaan. De afgelopen vier jaar heeft de PvdA permanent campagne gevoerd door maandelijks deur-aan-deur rozen uit te delen in de Hengelose buurten en in gesprek te gaan met de Hengeloërs. Nu komt het er écht op aan: op 19 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. De komende weken zal de PvdA op allerlei plekken in Hengelo zijn om in gesprek te gaan met Hengeloërs.

Onder het motto ‘PvdA in de buurt’ maakt de partij duidelijk dat de samenleving in de wijken en buurten de komende jaren centraal staat. Zorg, meedoen en de verantwoordelijkheid voor het gezond en veilig opgroeien van onze kinderen willen we organiseren op wijk- en buurtniveau, dichtbij de mensen. De PvdA wil een eind aan ingewikkelde indicatietrajecten, bureaucratische rompslomp en het vertrouwen teruggeven aan de professionele hulpverleners om te doen wat nodig is. En dan is de vraag op 19 maart in het stemhokje: kiest u voor de VVD, die het geld voor zorg en armoedebestrijding het liefst in lantaarnpalen stopt? Of kiest u voor de SP, die het liefst niets veranderd? Of kiest u voor de PvdA, die verantwoordelijkheid wil nemen om Hengelo klaar te maken voor de toekomst, hoe ingewikkeld dat soms ook zal zijn.

Waar vindt u de kandidaat-raadsleden en andere PvdA vrijwilligers de komende weken? Dat vindt u in de agenda op deze website!